28 Temmuz 2012 Cumartesi

Sung Hoon //Cheon Eum Ja //Faith

Sung Hoon //Cheon Eum Ja

Malumunuz 13 Ağustos 2012'de yayına girecek olan Lee Min Ho ve Kim Hee Sun'un başrollerinde oynadığı Senarist Song Ji Na'ya güvenerekten büyük merak ve beklentilerle beklediğimiz dizi Faith.

Dizi hakkında yayın günü yaklaşırken yavaş yavaş yeni bilgiler de gelmekte. Ben de karakterler hakkında bilgiler edinmeye, dizi nasıl olacak acaba diye kendimi aydınlatmaya çalışıyorum.

Bu noktada kısacık fragmanları izleyerek fikir edinmeye çalışırken 3. fragmanda gözüme çarpan bir karakter çıkıyor hemen karşıma. Çok değil 2 bilemediniz 3 saniye görünüyor fragmanda ve kendisi hakkında diğer karakterlere nazaran daha az bilgi veriliyor.

Karakterimiz beyaz saçları, elindeki üflemeli çalgısı ve havalı duruşuyla Cheon Eum Ja.

Hemen göz koyduğum bu akçe oğlanı oynayacak oyuncu hakkında bilgi topladım tabii...

Gerçek adı Sung Hoon. (Bang Sung Hoon)

Oynadığı diziler,

Bodyguard (CCTV, 2012)
New Tales of Gisaeng (SBS, 2011)

Siyah saçlı hali,


1.84 boyunda, 74 kilo.
Kova burcu (yani benim burcumdan )
14 Şubat 1983 doğumlu. (Aramızda 6 yaş varmış, hiç mühim değil )
Yong In Üniversitesi Temel Beden Eğitimi Bölümünden mezun olmuş.

Anlayacağınız yaşı yaşıma, boyu boyuma, burcu burcuma, tipi gözüme göre...


Tabii ben bu hayallerle yaşayıp dizide hayran olacağımı hissettiğim bu karakteri izlemek için sabırsızlanırken (aramızda kalsın ama Lee Min Ho'yu pek sevmem, hiç merak etmiyorum onu) gelen bilgilerden bizim akçe oğlanın aslında kötü karakter olacağını öğrendim.

Fakat yılmadım, birçok dizide kötü karakterleri savunup sevmişimdir. Baş rolün önüne geçmiştir benim için. Akçe oğlanın onlardan eksiği olacağını hiç sanmıyorum. Sabırsızlıkla bekliyorum.

Dizideki karakteri hakkında hemen bilgi alalım.

" Prens Gi Cheol, Koryeo (Goryeo) değişiminde yönetimi ele alır. Açgözlü ve hırsla dolu soğuk kanlı bir devlet adamıdır. Süslü bir görünüşe sahip olsa da çok zalim ve korkutucu biridir. Yeteneği ise dokunduğunu birini dondurabilmektir. Cheon Eum Ja (Sung Hoon) ise Gi Cheol'un yanında savaşmaktadır"

"Sung Hoon, kayıtsız ifadesiz suratlı ve sürekli yanında insanlara saldırırken kullandığı bir çalgı aleti taşıyan Cheon Eum Ja rolünde oynayacak."

Son olarak onu gördüğümüz bu bir kaç saniyenin olduğu fragmana bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder