3 Kasım 2012 Cumartesi

A Werewolf Boy 2012


Önce Sungkyunkwan Scandal dizisinin Yeo Rim'i olarak görüp beğendiğim, ardından Tree With Deep Roots dizisindeki Kralın gençliğini oynayarak başka bir rolle karşıma çıkıp beni oyunculuğuna hayran bırakan Song Joong Ki şu sıralar bilindiği üzere Nice Guy dizisiyle Kore'de de dünyada da büyük ilgi çekmekte.

Bu sırada yeni bir film çektiğini öğrendim. 30 Ekim'de vizyona giren film birkaç gün içinde en çok izlenenler listesinde tepeye yerleşti.

Filmde kurt adam olan Song Joong Ki ile Park Bo Young arasındaki sıra dışı aşkı izleyeceğiz.

Filmin konusunu okuyunca az çok ne tür bir film olacağını tahmin ediyor olsam da, merak katsayım da yüksek. Song Joong Ki'nin oynayacağı rolün ilginçliğinin yanı sıra fragmanda bile görünen oyunculuğunun göz durduracağına hiç şüphem yok.

Yönetmen: Jo Sung Hee
Senarist: Jo Sung Hee
Gösterim Tarihi: 31.10.2012
Süresi: 125 dk.
Tür: Romantik\ Fantastik

Oyuncular
Park Bo-Young
Song Joong-Ki
Yoo Yeon-seok
Jang Young-nam
Kim Hyang-ki


Kısaca filmin konusu:
Bir anne büyük kızı (Park Bo Young) ve küçük kızı (Kim Hyang Gi)
ile bir köye taşınır. Büyük kızın akciğer hastalığı nedeniyle doktor
şehirden uzak bir yere taşınmalarını önermiştir çünkü.
Ölen babalarının iş ortağı olan Ji Tae'nin (Yoo Yeon Seok) sağladığı bir evde kalırlar.

Aile yeni çevrelerine alışmaya çalışırken büyük kız akıl almaz bir şey keşfeder.

Bir barakada kilitli bir odada yaşayan vahşi bir çocukla (Song Joong-Ki) karşılaşır.
Aile onun bir yetim olduğuna inanır. Vahşi çocuk ailenin büyük kızına ilgi duymaya başlar.
Bu arada Ji Tae de büyük kızla evlenmek için kendi planlarını yapmaktadır.
Vahşi çocuğun arkasındaki sır nedir?

Fragmandan birkaç gif var...



Film nete düşüp de İngilizce altyazısı çıktıktan sonra Türkçe altyazısına kavuşunca izleyeceğim.
İnşallah fazla beklemeyiz. Beklentim büyük, umarım hoş bir filmdir.

Fragman:

4 yorum:

  1. Bende bu filmi çok merak ediyorum.Frangmanda dikkatimi çeken bir şey oldu ki, o da Joong ki konuşmayı sanırım öğrenmemiş.Zaten vahşi olduğundan öğrenmemiş olması normal. Eğer öyleyse konuşmadan rol yapmak daha zor olduğundan, büyük rolün altından kalkmıştır.
    Seninde dediğin frangmandaki oyunculuğu bile harika..
    En kısa sürede izleyebiliriz umarım.
    Bu arada konuyu da ilk burada okudum sayende, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. :)
      Filmin afişini bile görür görmez merak duygularım kabardı. Fragmanı izleyince de çok beğendim. Song Joong Ki yaşına göre çok başarılı bir oyuncu. Her rolün hakkını veriyor. Fragmanı görmesem inanmazdım belki ama şimdiden etkiledi beni.

      Kore'de de çok izleniyormuş okuduğum kadarıyla. Bize de gelse izlesek bir an önce.

      Sil
    2. ya film ne zaman çıkacak?

      Sil
    3. Film 31 Ekim'de Kore'de vizyona girdi. Tabii indirme linklerinin nete düşmesi, akabinde önce İngilizce ardından da Türkçe altyazının çıkması ise biraz daha zaman alır diye düşünüyorum.

      Sil