28 Aralık 2014 Pazar

Park Seo Joon

İzlediğim yapımların çokluğu nedeniyle izlediğim oyuncu sayısı da bir hayli fazla tabii. Ne kadar çok izlersem de gerek yapımı gerekse oyuncuları beğenmem o kadar zorlaşıyor haliyle. Malum yavaş yavaş bu işten de anlamaya başladığımdan olsa gerek, "Çok yapmacık oynuyor yahu bu!" diye hemen çok bilmiş moduna girebiliyorum. :)
Neyse işte böyle bir dönemdeyken kendimce yeni bir yıldız keşfettim.
Şu ana kadar çok sevdiğim oyuncular da dahil tek şahıs üzerine hiç yazı yazmamıştım. Bir kişi hariç tabii. Faith dizisi sırasında çok dikkatimi çeken Sung Hoon'dan sonra tabiri caizse ilk kez gözünde ışık gördüğüm, çok beğendiğim bir oyuncudan bahsetmek istedim. Park Seo Joon.

Efendim bu yaşı yaşıma, boyu boyuma uygun genci ilk "One Warm Word" dizisinde izledim. Dizide iki evli çiftin hikayesinden çok ben bu çocukla onun sevdiği kızın hikayesini daha çok merak etmiş, ilgi duymuştum. O diziyi izlerken çok beğenmiştim kendisi ama yoğunluğum arasında kaynayıp gitmişti.

Geçenlerde izleyecek dizi ararken Witch's Romance dizisine denk geldim. Baktım ki başrolde Park Seo Joon var. Bunun üzerine diziye bir şans vereyim dedim. Diziden çok bahsetme gereği duymuyorum. Vasatın biraz üstü, yaşlı kadın genç çocuk aşkı üzerinde duran vaktiniz varsa izleyin yoksa izlemeseniz de olur dedirten cinsten bir diziydi. Diziyi izlerseniz de sebebiniz Park Seo Joon olsun, çünkü onun için değer.
Ağlama, gülme, mutlu olma, üzülme, kıskanma, şebeklik yapma... her türlü sahnenin altından kalkmış.
Her role yakışmış. Ses tonu da ayrı bir güzel. Dizi için bir şarkı bile seslendirmiş. Onu da ekleyeyim hatta.

Genel bilgileri ve yapımlarına da bakalım. Kısa sürede izlemediklerimi de kendisi için izlemeye çalışacağım.

İsim: Park Seo Joon - 박서준
Meslek: Aktör
Doğum Tarihi: 16 Aralık 1988
Doğum Yeri: Güney Kore
Boy: 185 cm
Kilo: 69 kg
Burç: Yay
Eğitim: Seul Sanat Üniversitesi

Dizileri
Dream high sezon 2 (2012) / Si-Woo
Shut Up Family (2012 -2013) / Cha Se Joon
I Summon You Gold (2013) / Park Hyun-tae
Drama Festival (2013) / Kim Him Chan
One Warm Word (2013) / Song Min Soo
The Sleeping Witch (2013) /  Kim Him Chan
Witch's Romance (2014) / Yoon Dong Ha
Kill Me, Heal Me (2015) / Oh Ri On


Filmleri
Perfect Game (2011) / Chil Goo
The Chronicles of Evil (2015) / Dedektif
Beauty Inside (2015) / Woo Jin
Önümüzdeki dizi kuşağında belki de merakla bekleyip izlemeyi düşündüğüm tek dizi olan Kill Me, Heal Me dizisinde rol alacak olması da beni ayrıca sevindirdi. Umarım bundan sonra da güzel ve önemli dizilerde kendisini bol bol başrollerde görürüz. Henüz yaşının genç olması da ileride büyük işler başaracağı inancına sürekledi beni.
Dizide başrol kızımızın roman yazarı olan  ikiz kardeşi rolünde yer alacak. Gelen ilk resimlerden anladığım kadarıyla bizi o dizide çok güldüreceğe benziyor. Merakla bekliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder